حرف دل
نوشته شده توسط : احسان اسکندری

آری امشب حرف هایم تو را میخواهند

شعرم تورا کم دارد

خسته ام از نبودت مریم

تنها امید هست روز مرگم

که شاید برسد به سر کوی تو خواکسترو گردم

آری از همه خسته شدم از دروغی دوست داشتنهای کشکی

ازاینکه برای وفاداری به معشوق عاشقت بشن دیوانه شدم

درک کردن بخاطر اینکه خوب میتونی معشوقتو درک کنی کشنده هست اما ابراز محبت میدونن

بیا و تو درک کن که این معشوق توی عشق من

اشک هایم راهی گونه شدن

گویی از دوری تو چشمهایم دیوونه شدن

امیدم توی آرزوی توی

کاش حتی خاک کوی تو میبودم

ولی هر لحضه و هرجا با تو بودم

دوری تو برای من مرگ هست مرگ





:: موضوعات مرتبط: عشق , ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: